Siemens Gigaset AS285 Duo (Duits model)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens Gigaset AS285 Duo (Duits model) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

alderwood 18-03-2010

Ze hebben bij Siemens kennelijk
betere software in huis, dan men oorspronkelijk dacht.
Ik kreeg vanmorgen een mailtje
en door de inhoud daarvan
begonnen beide handsets een eigen leven te leiden met als resultaat alles weer in orde.
Nummers zijn behouden, alleen mijn persoonlijke melding is vervangen door de standaard tekst.
Siemens heeft steeds per omgaande geantwoord en gelukkig ben ik niet gelijk aan het
resetten gegaan.

Zo ken ik Siemens weer.

J.H. Konink 27-10-2009

Gigaset AS285 duo aangeschaft.Instellen was geen probleem, menustructuur is zeer duidelijk. Een reeds aanwezige oudere handset van Siemens aanmelden op het basisstation verliep zeer goed. Het telefoonboek uit de oude handset overzetten naar de beide nieuwe verliep probleemloos. Ben zeer tevreden.

fleu 23-08-2009

gisteren gekocht wat mijn direct opviel was dat het geluid erg goed was luid en duidelijk,ben ook een UPC gebruiker en alles werkt goed en alles wat je nodig hebt heeft deze siemens duo AS285 en dat voor 59,- vind het een aanrader,

Rob1953 26-06-2009

Vandaag aangeschaft. Kan niet anders zeggen dat het een prima toestel is.

Omdat ik een UPC gebruiker ben heb ik sowieso gekozen voor een Siemens telefoon (ivm nummerherkenning). Heb goede ervaringen met Siemens telefoons

Echt een gebruiksvriendelijk toestel. Je kunt natuurlijk voor een heel duur toestel gaan, maar je gebruikt hem in de regel toch om te bellen/gebeld worden.

Wat je echt nodig hebt zit in het toestel. Telefoonboek, antwoordapparaat, nummerherkenning. Ik vind het een aanrader voor weinig geld.